Onze pakketten

Een pakket dat aansluit op jullie organisatie?

Uiteraard is elke organisatie verschillend binnen het functioneel beheer. Daarom hebben wij verschillende pakketten samengesteld als richtlijn. Mocht het zo zijn dat er meerdere modules binnen je organisatie worden gebruikt, spelen wij hier uiteraard op in. Wij proberen het zo makkelijk mogelijk voor jullie te maken en dat jullie (vrijwel) geen beheer meer hoeven uit te voeren.

Pakket gezien

Schiet een ticket in en je krijgt dezelfde dag nog reactie

Pakket gezien is het een “must have pakket” en ook het meest afgenomen pakket. Vanuit hier werken wij al met het ticketsysteem. De tickets die worden ontvangen handelen wij remote af. Als jullie al werken met een ticketsysteem kunnen wij met behulp van API’s dit doorvoeren naar ons systeem.

Er zal sprake zijn van de overname van functioneel beheer, het afhandelen van tickets op basis van het standaard beheer. Er zullen meerdere applicatiebeheerders ingezet worden voor jouw organisatie om deze werkzaamheden te verrichten.

De volgende modules zullen worden overgenomen:
HR-Core / Beaufort
Self Service
Verzuimmanagement
Portaal beheer / Autorisaties ten behoeve van Youforce/Beaufort
Reportbuilder/Rapportages

Indien er meerdere modules actief zijn binnen jouw organisatie, is dat uiteraard bespreekbaar. Hoe meer wij jullie kunnen ondersteunen en hiermee tijd en kosten kunnen besparen ten behoeve van de klant, hoe beter.

Pakket Gehoord

Dat geeft toch een goed gevoel, dat je gehoord wordt?

Wij begrijpen dat het niet voor iedereen is weggelegd om alleen via een ticketsysteem te werken. Hier hebben wij over nagedacht en een speciaal pakket voor samengesteld, Pakket gehoord. Hierin hebben wij extra opties toegevoegd zodat wij meer betrokken zijn binnen de organisatie.

Binnen Pakket gehoord heb je altijd de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen. Je kunt hierbij denken aan een helpdesk. Nacons zal klaar staan om zowel je tickets als je telefonische incidenten af te handelen. Mocht er een spoedgeval zijn of advies benodigd zijn, dan kun je ons direct bereiken. Wij zullen dan klaar staan om je verder te helpen. Dat geeft toch een goed gevoel, dat je gehoord wordt?

Dit betekent ook dat Nacons een onderdeel kan zijn van interne beslissingen, adviezen verlenen of betrokken zijn bij interne meetings.

De volgende modules zullen worden overgenomen:
HR-Core / Beaufort
Self Service
Verzuimmanagement
Portaal beheer / Autorisaties ten behoeve van Youforce/Beaufort
Reportbuilder/Rapportages

Indien er meerdere modules actief zijn binnen jouw organisatie, is dat uiteraard bespreekbaar. Hoe meer wij jullie kunnen ondersteunen en hiermee tijd en kosten kunnen besparen ten behoeve van de klant, hoe beter.

Pakket geregeld

Zonder zorgen, geen omkijken meer en op maat gemaakt voor jouw organisatie

Alles in een pakket. Wij geven je de mogelijkheid om een complete overname aan te bieden over het functioneel- en applicatiebeheer. Alle modules worden indien nodig afgestemd op de behoeftes en richtlijnen die jullie wensen. Met onze ervaring hebben wij opgemerkt dat er bij meerdere modules veel meer uit te halen valt dan dat de organisatie voor mogelijk houdt. Tegenwoordig is het mogelijk om vrijwel alles te automatiseren en hierdoor hoef jij niet zo veel te “klikken”. Dit bespaard tijd en daardoor kosten voor jullie organisatie.

Indien wij opmerken dat er tijd bespaard kan worden, bijvoorbeeld bij het in gebruik nemen van een workflow, dan optimaliseren wij dit zo goed mogelijk.

Bij interne beslissingen zal Nacons onderdeel zijn van adviezen verlenen en bij interne meetings aanwezig zijn, voor eventuele ondersteuning.

Er zullen meerdere applicatiebeheerders ingeschakeld worden om jullie systeem up to date te houden. Hierbij zijn wij telefonisch bereikbaar, via het ticketsysteem bereikbaar of via whatsapp.

De volgende modules zullen worden overgenomen:
HR-Core / Beaufort
Self Service
Verzuimmanagement
Portaal beheer / Autorisaties ten behoeve van Youforce/Beaufort
Reportbuilder/Rapportages

Indien er meerdere modules actief zijn binnen jouw organisatie, is dat uiteraard bespreekbaar. Hoe meer wij jullie kunnen ondersteunen en hiermee tijd en kosten kunnen besparen ten behoeve van de klant, hoe beter.